Doprava nad 1000,- ZDARMA

Doprava

Doprava i dobírka ZDARMA při objednávce nad 1000 Kč.



1. OSOBNÍ ODBĚR

1.1. Zakoupené zboží je možné si vyzvednout osobně přímo na skladě po předchozí dohodě, kdy Prodávající Kupujícího za tímto účelem telefonicky kontaktuje. Bez předchozí telefonické dohody není možné osobní odběr uskutečnit.

1.2. Osobní převzetí zboží je možné každý pracovní den po telefonické dohodě dle čl. 5.1.2 těchto VOP.

1.3 Výdejním skladem, kde je osobní odběr zboží umožněn se nachází na adrese: kamenná prodejna Ložnice21, Škrobárenská 483/6, Brno 617 00 v areálu Ponávka.

1.4. Možnosti platby za zboží při osobním odběru:

            a) v hotovosti na skladě.

            b) bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupujícímu je možné zboží vydat až po připsání úhrady na    bankovní účet Prodávajícího.

2. KURÝR DPD

2.1. V případě, že Kupující v objednávce zvolí jako způsob dopravy „Kurýr DPD“, je cena dopravy zakoupeného zboží stanovena na základě následujícího sazebníku:

Ceník dopravy zboží po celé ČR, ceny vč. DPH:

  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené předem bankovním převodem na účet Prodávajícího je doprava zpoplatněna částkou 105 Kč,
  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené na dobírku v hotovosti nebo platební kartou na místě kurýrovi DPD je doprava zpoplatněna částkou 141 Kč,
  • při objednávce nad 1.000 Kč je doprava i dobírka bezplatná.

 

2.2. Možnosti platby při doručování spediční službou DPD:

  • dobírkou – v hotovosti, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu v hotovosti při doručení zboží DPD kurýrem,
  • dobírkou – platební kartou, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu platební kartou na místě kurýrovi DPD,
  • bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu předem na bankovní účet Prodávajícího.

2.3. Kupujícímu je spediční službou DPD zasláno oznámení o doručení den před očekávaným dnem doručení prostřednictvím SMS nebo emailem s informací o termínu doručení zásilky, číslem zásilky, přístupovými údaji ke sledování zásilky a výší doběrečného v případě zásilky na dobírku.

2.4. Kurýr DPD Private zásilku přiveze na uvedenou dodací adresu v pracovní den mezi 8 - 17 hodinou, přesnou hodinu nelze určit, jelikož dopravci mají své trasy. Je v zájmu Kupujícího, aby při zadání objednávky zvolil dodací adresu, na které se vyskytuje většinu dne.

2.5. Zásilku doručovanou prostřednictvím spediční služby DPD může Kupující sledovat na webových stránkách v sekci „SLEDUJTE SVOJI ZÁSILKU“, kam vepíše číslo své zásilky, které mu bylo zasláno emailem. V aplikaci DPD Kurýr, si Kupující může možnosti doručení řídit sám dle svých individuálních potřeb. V aplikaci se nachází veškeré informace o zásilce, kde lze změnit doručovací adresu, termín doručení, apod. ZDE změnit TERMÍN DORUČENÍ.

2.6. V den doručení je Kupujícímu spediční službou DPD zaslána SMS nebo e-mail s upřesněním 2hodinového intervalu pro doručení a přístupovými údaji do aplikace DPD Kurýr, přičemž pro města – Brno, Praha a Ostrava je možné se dohodnout na doručování v hodinách od 17 – 20 hodin.

2.7. Změna místa nebo času doručení zboží je možná prostřednictvím webových stránek http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr.

2.8. Jestliže Kupující nebude v den dodání zboží po telefonické dohodě k zastižení, kurýrní služba DPD se pokusí balíček dodat následující pracovní den.

2.9. Při přebírání zásilky se zbožím je Kupující povinen překontrolovat pečlivě stav jejího obalu, aby nebyl jakýmkoli způsobem porušen a nebyl opravován jinou páskou. Pokud balení vykazuje vady, je v zájmu Kupujícího, aby jej rozbalil pouze v přítomnosti dopravce DPD.

2.10. V případě jakýchkoliv zjevných vad nebo deformací má Kupující právo na odmítnutí převzetí zásilky, o čemž je povinen Prodávajícího neprodleně informovat pro stanovení dalšího postupu.

2.11. Jestliže Kupující zásilku převezme a až následně zjistí její poškození, či ztrátu obsahu, není v kompetenci Prodávajícího aktivně vstoupit do případného reklamačního řízení mezi Kupujícím a doručovací společností DPD.

2.12. Jestliže Kupující převezme zásilku a až po jeho rozbalení zjistí, že jeho obsah je poškozený, má právo kontaktovat zákaznický servis DPD na čísle 841 700 700 a sdělit toto spolu s číslem zásilky pracovníkovi kurýrní služby DPD. Kupující je oprávněn požadovat sepsání zápisu o škodě a to nejpozději do 2 dnů od převzetí zásilky. Po zaevidování způsobené škody Prodávající kontaktuje Kupujícího pro stanovení dalšího postupu.

 

3. ČESKÁ POŠTA - BALÍK DO RUKY

3.1. V případě že Kupující v objednávce zvolí jako způsob dopravy  „Česká pošta - balík do ruky“ je cena dopravy zakoupeného zboží stanovena na základě následujícího sazebníku:

 Ceník dopravy zboží po celé ČR, ceny vč. DPH:

  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené předem bankovním převodem na účet Prodávajícího je doprava zpoplatněna částkou 105,- Kč,
  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené na dobírku v hotovosti při předání zboží je doprava zpoplatněna částkou 141,- Kč,
  • při objednávce nad 1.000 Kč je doprava i dobírka bezplatná.

 

3.2. Možnosti platby při doručování Českou poštou:

  • dobírkou – v hotovosti, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu v hotovosti při doručení zásilky kurýrovi České pošty,
  • bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu předem na bankovní účet Prodávajícího

3.3. Kupujícímu je v den expedice zboží Českou poštou emailem nebo prostřednictvím SMS zaslána informace o čísle zásilky, datu doručení a případné částce k úhradě při volbě platby na dobírku.

3.4. Doručovatel České pošty Kupujícího před doručováním telefonicky kontaktuje pro upřesnění času dodání zboží. V případě neúspěšného doručení je balík po dobu 7 dnů uložen na příslušné pobočce České pošty.

3.5. Zásilku doručovanou prostřednictvím České pošty může Kupující sledovat na webových stránkách https:www.postaonline.cz/trackandtrace

3.6. Změnu termínu a způsobu doručení zásilky Kupující může změnit na webových stránkách formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html, a to nejpozději do půlnoci v den, kdy Kupující obdržel dle čl. 5.4.3. těchto VOP informaci o datu doručení.

4.  TOP TRANS - SMLUVNÍ PŘEPRAVCE

4.1. V případě, že Kupující v objednávce zvolí jako způsob dopravy „TOPTRANS“, je cena dopravy zakoupeného zboží stanovena na základě následujícího sazebníku:

Ceník dopravy zboží po celé ČR, ceny vč. DPH:

  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené předem bankovním převodem na účet Prodávajícího je doprava zpoplatněna částkou 250 Kč,
  • při objednávce do 1.000 Kč uhrazené na dobírku v hotovosti při předání zboží je doprava zpoplatněna částkou 310 Kč,
  • při objednávce nad 1.000 Kč je doprava i dobírka bezplatná.

 

4.2. Možnosti platby při doručování spediční službou TOP TRANS:

  • dobírkou – v hotovosti, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu v hotovosti při doručení zásilky kurýrovi TOP TRANS,
  • bankovním převodem na základě vystavené zálohové faktury, kdy Kupující uhradí kupní cenu včetně ceny za dopravu předem na bankovní účet Prodávajícího
     

4.3. Doručení zásilky prostřednictvím spediční společnosti TOPTRANS je zpravidla do 24 hodin po obdržení e-mailu o expedici.

4.4. Zboží je doručováno vždy mezi 8:00-18:00 hodinou v pracovní dny pondělí až pátek. 

4.5. Po zařazení zásilky na rozvoz je Kupujícímu na mobilní telefon odeslána SMS zpráva, která obsahuje telefonní číslo na rozvozového řidiče, případně částku dobírky. 

4.6. Rozvozový řidič systému v rozmezí 1-2 hodin před plánovaným doručením zásilky zkontaktuje telefonicky Kupujícího, upřesní mu svoji aktuální polohu a sdělí předpokládaný čas příjezdu.

4.7. Zásilku doručovanou prostřednictvím spediční společnosti TOPTRANS může Kupující sledovat na webových stránkách www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/cis_pl_2015.

4.8. V kupní ceně zboží ani v ceně dopravy není sjednáno a zajištěno stěhování ani případná montáž zboží, přičemž spediční společnost TOPTRANS může pomoci se složením zboží (matrace) za první uzamykatelné dveře Kupujícího. 

4.9. Kupující si může v objednávce přiobjednat vynášku do bytu, a to s asistencí jednoho řidiče a s asistencí Kupujícího za 363 Kč nebo se dvěma řidiči za 726 Kč.

4.10. Kupující je povinen zboží od přepravce TOPTRANS řádně převzít. Při přebírání objednaného zboží je Kupující povinen zjistit, zda objednané zboží není mechanicky poškozeno a zda odpovídá provedené objednávce Kupujícího, potvrzené Prodávajícím. 5.5.11. Podpisem přepravci Kupující stvrzuje, že si zásilku převzal v pořádku a nepoškozenou. Pokud Kupující zjistí vadu, je v jeho zájmu, aby zboží nepřebíral a na místě s řidičem TOPTRANS zapsal potřebné informace do přepravního listu a o této skutečnosti sepsal reklamační protokol. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

 

5. Dodací podmínky

Dodací lhůta zažíná bežet ode dne potvrzení platné objednávky kupujícího za podmínky obdržení všech předpokladů, které jsou potřebné pro včasné vyřízení objednávky. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností v co nejkratší možné době dodáno smluvními přepravci kupujícímu. Pokud si však v sekci nákupního košíku vyberete platbu převodem na náš účet, tak dodací lhůta začíná běžet až po uhrazení částky za zboží na náš účet.

Doba dodání zboží u:

  • klasické rozměry přikrývek, polštářů, podložek, povlečení je obvykle 3 - 5 pracovních dnů maximálně však 14 pracovních dnů.
  • matrace, kontinetální postele a atypické rozměry polštářů, přikrývek, podložek, povlečení: 2 až 6 týdnů.

V případě, že si dodávka zboží si vyžádá delší čas dodání něž je uvedeno výše, bude kupující o termínů dodání objednaného zboží informován emailem nebo telefonicky. V případě že zboží nebude dlouhodobě na skladě, má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy.